وقتی تو با من نیستی از من چه می ماند
وقتی تو با من نیستی از من چه می ماند
از من جز این هر لحظه فرسودن چه می ماند ![]()
از من چه می ماند جز این تکرار پی در پی ![]()
تکرار من در من مگر از من چه می ماند ![]()
غیر از خیالی خسته از تکرار تنهایی ![]()
غیر از غباری در لباس تن چه می ماند![]()
از روزهای دیر بی فردا که می اید ![]()
از لحظه های رفته روشن چه می ماند ![]()
از من اگر کوهم اگر خورشید اگر دریا ![]()
بی تو میان قاب پیراهن چه می ماند ![]()
بی تو چه فرقی می کند دنیای تنها را ![]()
غیر از غبار ادم و اهن چه می ماند
بی تو تنها راه من، مرگ است![]()
گرچه آن هم آرامشی دروغین برای من دارد![]()
+ نوشته شده در شنبه یازدهم مهر ۱۳۸۸ ساعت 23:42 توسط سمانه
|